A titokzatos összetevő, ami nélkül a blogod halálra van ítélve

A titokzatos összetevő, ami nélkül a blogod halálra van ítélve

Egyszerű, mint a pofon, és mégis hiányzik a legtöbb esetben. Te már felkészültél?

Minden blog életében az első és legfontosabb lépés a misszió meghatározása, folyamatos és következetes kommunikálása kell, hogy legyen a blogon belül és kívül is.

Mit tanácsolunk hát?
Határozd meg a missziódat!

Nagyon szigorúan kell meghatározni a missziót. A misszió az az egyetlen egy gondolat, amiért te és a blogod a világon vagytok. Számtalan blogger követi el azt a végzetes hibát, hogy kihagyja ezt a lehetőséget. Ez nem csak egy jópofa reklámszlogen, hanem a te személyes hitvallásod is egyben. Erre az egy mondatra fogod építeni a birodalmad, a karriered, és akár a következő 50 évedet is!

Egy jó misszió válaszol a következő kérdésekre:

  • Mit csinálunk?
  • Miért csináljuk?
  • Miért kell minket választani, milyen előnyünk van más hasonló profilú riválisokkal szemben?

Még két dolgot kell tudnod:

  1. Megjegyezhetőnek;
  2. szerethetőnek kell lennie

Tedd a szívedre a kezed! Magunk között, őszintén kérdezem: neked van missziód?

Elégedett vagy vele? Szíved-lelked benne van? Szuper!

Innentől kezdve nyert ügyed van. Ha a misszió izgalmas, hiteles, meggyőző, és te is tartod magad hozzá, akkor nyertél! A kommunikációs stratégiád készen áll!

Ha pedig úgy érzed, hogy még érdemes lenne csiszolni rajta, ne spórold ki belőle a munkát! Mi is szívesen segítünk, hiszen ezért hoztuk létre a Blogger Akadémia képzésünket. 4 év, sok millió lapletöltés, számtalan együttműködés minden tapasztalata a tiéd lehet!

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!