Mit tanácsolunk hát?
Határozd meg a missziódat!
Nagyon szigorúan kell meghatározni a missziót. A misszió az az egyetlen egy gondolat, amiért te és a blogod a világon vagytok. Számtalan blogger követi el azt a végzetes hibát, hogy kihagyja ezt a lehetőséget. Ez nem csak egy jópofa reklámszlogen, hanem a te személyes hitvallásod is egyben. Erre az egy mondatra fogod építeni a birodalmad, a karriered, és akár a következő 50 évedet is!
Egy jó misszió válaszol a következő kérdésekre:
- Mit csinálunk?
- Miért csináljuk?
- Miért kell minket választani, milyen előnyünk van más hasonló profilú riválisokkal szemben?
Még két dolgot kell tudnod:
- Megjegyezhetőnek;
- szerethetőnek kell lennie
Tedd a szívedre a kezed! Magunk között, őszintén kérdezem: neked van missziód?
Elégedett vagy vele? Szíved-lelked benne van? Szuper!
Innentől kezdve nyert ügyed van. Ha a misszió izgalmas, hiteles, meggyőző, és te is tartod magad hozzá, akkor nyertél! A kommunikációs stratégiád készen áll!
Ha pedig úgy érzed, hogy még érdemes lenne csiszolni rajta, ne spórold ki belőle a munkát! Mi is szívesen segítünk, hiszen ezért hoztuk létre a Blogger Akadémia képzésünket. 4 év, sok millió lapletöltés, számtalan együttműködés minden tapasztalata a tiéd lehet!