
Küldetésünk
🏆 Küldetésünk, hogy minél több cégnek segítsünk elérni 6 hónap alatt +10, +50, vagy akár +100 millió forintos árbevétel növekedést!
Ha viszont úgy érzed, valami nincsen rendben a marketingeddel, összeszedtük neked néhány pontban, melyek azok a hibák, amiket komolyan kell venned.
Egy fejlődőképes cégnek optimális esetben sok automatizált folyamata van, és a gépezet akkor működik flottul, ha ezeket folyamatosan fejlesztik. Ennek kiváló eszköze az online marketing is.
Ha úgy érzed, döcögős az eladás, és hiányzik a cégednek egy jól bejáratott online marketing értékesítési csatorna, nagyon valószínű, hogy a folyamataiddal kell kezdenünk.
Az alábbi tünetekből, ha 3 igaz rád, azonnali beavatkozásra van szükség (mivel naponta akár több százezer forintra rúghat az elmaradt hasznod):
Megdöbbenve nézem az “akciókényszert”. Mikor megkérdezem leendő ügyfelemtől ennek okát, az alábbi párbeszéd szokott lezajlani:
– Miért csak árakció van?
– Hát ez működik, bár régen jobb volt, jobban ugrottak rá. De még mindig megy.
– Próbáltál valaha mást?
– Nem, hát erre jöttek, most mondtam.
– De ha nem próbáltál mást, akkor mire alapozod, hogy nincs jobb?
– (kínos csend)
– És miért pont 20%?
– A többiek csak 15-öt adnak, muszáj rálicitálnom.
– És így mennyi a profit egy átlagkosárértéken?
Azt nem tudom, soha nem számoltuk így ki.
A fenti párbeszéd nagyon sok tanulsággal szolgál, és jól mutatja, hogyan kerülünk egy profitmentes ringlispilbe.
Hogyan oldjuk meg úgy, hogy akciót is tudjunk kommunikálni, de profittal is rendelkezzünk?
A fenti példa egy B2B pénzügyi szolgáltatónak kidolgozott belépő ajánlatcsomagunk.
És amiért működött:
Sokan élnek azzal az egyszerű megoldással, hogy elég lesz Facebookon megtámogatni pár ezer forintos kiemeléssel a posztokat, és dőlni fog a pénz. De miért nem hallunk ilyen sikersztorikat? (Spoiler: mert nem léteznek.)
A hirdetéskezelés egy összetett és precíz tervezést igénylő művelet (nem mindig volt így, de megváltozott a világ). Egy bizonyos szinten túl a keresőoptimalizálás, a weboldal fejlesztése, az értékesítés, és a marketing csatornák összehangolása mind-mind olyan feladat, amely specialistá(ka)t kívánnak.
Ezért veszélyes egyszemélyes marketing hadseregre bízni sikeredet. Egy ember nem lehet hozzáértő a honlapfejlesztésben, a Facebook tartalmakban és hirdetéskezelésben, a Google Ads funkcióikban, valamint egyéb marketingeszközök együttesében. De mondok megdöbbentőbbet: fizikailag képtelenség, hogy minderre legyen ideje(megvalósítani, és képezni magát meg főleg).
Ez nem is gond, hiszen ezek mind külön-külön szakterületek. Ám éppen ezért célszerű komplett ügynökséghez fordulni, akiknek minden területhez megvan a maga tapasztalt munkatársa, aki csak az adott marketingterületre és -eszközre koncentrál.
Sok cégvezető ezt a jelenséget érzékeli a legintenzívebben. Nem tudja, mitévő legyen, de tudja, hogy “illik rá költeni”. Sőt, van, hogy megugrik “magától”, vagy az egekbe szökik. Ezeket hívjuk az úgynevezett fejcsóválós számláknak.
A túlszámlázás hátterében általában két tényező állhat:
Mindkét eset jellemző és ha valamelyik felbukkan, általában követi a másik is… Éppen ezért tanácsos olyan módon leszerződni az ügynökségekkel, hogy minimalizáljuk a különkiadások lehetőségét, vagy akik havidíjban, előre látható, kiszámítható átalánydíjjal működnek (mint például a Golden Brothers).
Nem akarom túlspilázni, de azért elbagatellizálni sem lehet egy weboldal fontosságát.
TOP5 horror sztori amivel konkrétan találkoztunk:
Érted már?
Lehet, hogy kecsegtető az “olcsó” megoldás, de felfoghatatlan, mekkora veszélynek vannak kitéve jogilag, gazdaságilag… És emberileg is. A végén mindig többe kerül, ha értelmetlen tételeken igyekszünk spórolni…
A weboldal fejlesztés világa legalább olyan bonyolult és összetett feladat, mint egy marketingkampány. Gondoljunk csak bele: úgy kell trendinek és modernnek lennie, hogy közben mind a szín-, mind a képi világ önazonosan rezonál a megrendelő arculatára. Az oldalon megjelent szöveges tartalmaknak rövidnek, frappánsnak és SEO szempontjából is tökéletes közeli állapotban kell lenniük. Mindezek mellett nagyon fontos a felhasználóbarát kialakítás, amely szorosan leköveti, szinte kíséri az oldalra tévedt felhasználó útját a vásárlás során. Természetesen ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a weboldalnak nem csak szépnek, praktikusnak és megtalálhatónak kell lennie, hanem működnie is kell, így a háttérmunka is pont olyan fontos, mint a fent említett tényezők.
Az eddig felsoroltak egy profi weboldalfejlesztő és egy jó szövegíró számára semmiség, ám egy kezdő fejlesztőnek beletörhet a bicskája egy minden szempontból jól funkcionáló weboldal felépítésébe. A végén pedig természetesen a megrendelő lesz ennek az elszenvedője.
Ezért érdemes egy olyan csapatra bízni új weblapunk elkészítését, amelynek az összes szempont ellenőrzésére megvannak az emberei.
Kíváncsi vagy, milyen potenciált látunk vállalkozásodban? Milyen lehetőségek rejlenek a számodra? Tudni akarod, hol magas az elmaradt hasznod – annak ellenére, hogy van még kapacitásod?
Töltsd ki rövid kvízünket kötelezettségmentesen, hogy tudj élni a lehetőséggel!
Nézd meg, hogyan tudunk segíteni!
Magyar cégként a magyar társadalom és Magyarország gazdasági növekedéséhez való hozzájárulás.
Független cégként a csapattagok stabilitásához és jóllétéhez való hozzájárulás.
A Golden Brothers Zrt. általános növekedéséhez való hozzájárulás az ügyfeleinknek történő értékteremtés segítségével.
🏆 Küldetésünk, hogy minél több cégnek segítsünk elérni 6 hónap alatt +10, +50, vagy akár +100 millió forintos árbevétel növekedést!
🏆Küldetésünk, a Golden Brothers Zrt. általános növekedéséhez való hozzájárulás az ügyfeleinknek történő értékteremtés segítségével.