fbpx

5 jel, hogy rossz a céges marketinged

Ha megelégszel azzal, hogy elvergődik a céged középszinten, és egyáltalán nem szeretnél több vevőt szerezni, NE olvass tovább!

Ha azonban úgy érzed, többre hivatott a vállalkozásod, de valahol elakadnak a várt eredmények, ezt a cikket pont neked írtuk. Íme öt biztos jele annak, hogy itt az ideje turbó fokozatra kapcsolni, és bevonni egy marketing ügynökséget a vállalkozásodba.

1. Véletlenszerű ügyfélkezelés

Döcögős az eladás, hiszen hiányzik a cégednek egy bejáratott, automatizált értékesítési folyamata, amiben a kifogáskezelés is profin működik. Ugye nem vért izzadva egyesével akarsz meggyőzni minden vásárlót?

“Noha vannak érdeklődők a terméked és/vagy szolgáltatásod iránt, hasraütésszerűen történik az ügyfélkezelés. Olyan ez, mintha szitával hordanál vizet a kútról.”

2. Egy lépésre vagy a sikertől

Ambíciózus vállalkozó vagy, olyan, aki a folyamatos fejlődésben hisz, és mindent megteszel azért, hogy fejlődjön a vállalkozásod: érdeklődsz az új lehetőségek iránt, eljársz rendezvényekre, a mindennapjaid részeként képzed magad az iparágadban. Már csak egy profi marketing ügynökségre van szükséged, hogy te legyél a szakma ásza.

“Mi tartjuk a bakot, te csak lépegess felfelé a csúcsra.”

3. Eleged van az értékesítődből

Annyit veszel csak észre, hogy folyik el a pénzed, a mutatók stagnálnak, a vevők száma pedig régóta nem növekszik a várt mértékben. Egy szál alkalmazottad van a cégednél évek óta, értékesítő fedőnéven, a vevők megtalálása az ő kedvén áll vagy bukik – az eredményeket tekintve pedig legalább öt éve depresszióban szenved. Nem szeretnél új alkalmazottat felvenni, nincs időd magad intézni a marketinget, egyszemélyes értékesítő helyett pedig egy profi csapatot bíznál meg (ennek előnyeiről korábbi blogposztunkban írtunk bővebben.

4. Hatástalanul reklámozol

Nincs online marketinged, vagy ha igen, nem tudod megfelelően pénzszerzésre használni

“Ne dőlj be annak az égbekiáltó hazugságnak, hogy elég lesz Facebookon megtámogatni pár ezer forintos kiemeléssel a posztokat, és dőlni fog a pénz.”

A hirdetéskezelés, a keresőoptimalizálás, a weblapfejlesztés, az értékesítés, mind olyan feladat, ami specialistát igényel.

5. “Majd ha felszólítanak, feltöltjük!”

Vállalati döntéshozóként rásózod a marketinget arra a beosztottra, aki éppen ráér, holott ez a szakma nem ráérést, hanem hozzáértést igényel.

Találkoztunk olyan vezetővel, aki össze-vissza, ellentmondásos tartalmakat posztolt, emellett többször kicsúszott a hirdetések fizetési határidejéből, végül a Facebook letiltotta az oldalát.

Ő úgy gondolta, hogy majd a felszólítások után elég lesz rendezni a számlát, marketing ügynökség helyett pedig rábízza az értékesítést a titkárnőre – aki a kávéfőzésnél már jelesre vizsgázott.

Magadra ismertél? Mit szólnál, ha nemcsak a diagnózist állítanánk fel, de kezedbe adnánk az orvosságot is? Foglald le 35.000 forint értékű ajándék konzultációdat, és elindítunk a siker útján!

Küldetésünk

Magyar cégként a magyar társadalom és Magyarország gazdasági növekedéséhez való hozzájárulás.

Független cégként a csapattagok stabilitásához és jóllétéhez való hozzájárulás.

A Golden Brothers Zrt. általános növekedéséhez való hozzájárulás az ügyfeleinknek történő értékteremtés segítségével.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Facebookon

Küldetésünk

🏆Küldetésünk, a Golden Brothers Zrt. általános növekedéséhez való hozzájárulás az ügyfeleinknek történő értékteremtés segítségével.

Golden Brothers © – Adatvédelmi tájékoztató

Küldetésünk

🏆Küldetésünk, a Golden Brothers Zrt. általános növekedéséhez való hozzájárulás az ügyfeleinknek történő értékteremtés segítségével.

Golden Brothers ©
Adatvédelmi tájékoztató