Mi a tökéletes cím titka? 10 cikk, ami több, mint 850 ezer kattintást hozott

Mi a tökéletes cím titka? 10 cikk, ami több, mint 850 ezer kattintást hozott

Egy cím erős egyharmad siker. Miért egyharmad? Azért mert a blogolás célja a bevételszerzés kell, hogy legyen, de a bevételszerzésnek különböző szintjei vannak.

MARKETINGELMÉLETI KITÉRŐ

Vigyázat, plusz információ következik!

Ha azért blogolsz, hogy az életed alakulását vezetgesd egy online naplóban, akkor nem vonatkozik rád, amit írok. A l’art pour l’art műfajra más szabályok vonatkoznak. Ha viszont azért kezdtél blogger karrierbe, hogy megváltoztasd az életed akár bevételi oldalon, akár munka oldalon, szabad szeretnél lenni, esetleg szeretnél magadnak egy online melót, ami eltart téged, akkor figyelj.

Egy figyelemfelkeltő, vágyébresztő, gyorsan fogyasztható, a másodperc törtrésze alatt értelmezhetőnek kell lennie. A címednek kell meghoznia a döntést, a folyamat második lépcsőjét, vagyis, hogy reagáljon a leendő olvasód a reklámra. Reklámot írok nem blogposztot, és szándékosan teszem.

A blogposzt mindig bír valamilyen céllal. Ahogy túljutsz a kezdeti önkereső szakaszon, meg kell értened, hogy valamilyen céllal kell működtetned a felületet. Online képzés, szponzor keresés, barter bizniszek learatása, affiliate programokhoz való csatlakozás – mind rád vár!

Na és akkor jöhet a nagy varázslat: a tökéletes cím titka? Ez pedig Hölgyeim és Uraim nem más, mint az ÍGÉRET!

Egy jó cím mindig ígér valamit. Jelen esetben például azt, hogy megtanít a tökéletes cím titkaira. A blogposzt elolvasása tulajdonképpen alku író és olvasó között. Egy kommunikációs biznisz. Ha jó az ajánlat, akkor kezet rázhatunk.

Vagyis esetünkben: ha ígéretet teszel arra, hogy szolgáltatsz nekem valamilyen tudást, amire vágyom, akkor beengedlek a fejembe, és adok neked az értékes időmből. Ahogy telik az idő, ez természetesen kevésbé lesz ilyen szigorú. A jól bevált üzleti partnereddel nem óvatoskodsz annyit üzletkötéskor. Kialakul a bizalom, bár ezt elveszíteni is könnyű.

Ez történik akkor, ha a címben tett ígéretedet nem váltod be a tartalomban. A túlzottan hatásvadász címek átka ez, nem írhatsz olyat ami kielégíti az olvasódat.

Na jó, de akkor mit ígérjek?

Játsszunk egy játékot! A Business and Café blog.hu-s felületén megjelent cikkek toplistájával magyarázom el neked az ígéret technikáját. Ezekkel a cikkekkel több mint 850 EZER lapletöltést csináltunk, ami a statisztikáink szerint több, mint 650 ezer olvasót jelent. Valószínű, hogy voltak visszatérők is ebben a sokaságban. De gondolj bele! Ha azt feltételezzük, hogy annyira rajongtak értünk az emberek, hogy minden cikket megnézett mindenki, akkor is 65 ezer emberhez jutottak el az üzeneteink! Ez lehet

hírlevél feliratkozó
0
konverzió
0

Ahogy a képzésen is elhangzik, azokkal az alapvető érzelmekkel kell foglalkoznod, amelyek érdeklik az embereket.

  1. Az élet nagy kérdései
  2. Szerelem
  3. Változás/konfliktus
  4. Szabadság
  5. Irányítás
  6. Hagyományok
  7. Gondviselés
  8. Felismerés

Válassz egy nagy kérdést! Tegyél ígéretet vele kapcsolatban, és az emberek megvadult pirannyákként vetik magukat az anyagaidra!

Golden Brothers Zrt.
1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 27.
+36 30 226 65 66
hello@goldenbrothers.hu

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!