A legjobb ügyfeleid már most keresnek – de lehet, hogy nem találnak rád

„A partnereinktől pozitív visszajelzéseket kaptunk, és a Golden Brothers által kigondolt honlapról beérkező érdeklődések már az első évben is komoly, nettó 120 millió forintos bevételt generáltak, ami az akkori éves árbevételünk 40%-át tette ki. Örömmel ajánlom a csapatot másoknak is!”

– Berecz Zsolt, Design and Build Kft.
tulajdonos

______

Mi valós eredményeket szállítunk – a közös sikereket együtt ünnepeljük. Ez a hozzáállás ihlette ezt a cikket.

„A legjobb ügyfeleid már most keresnek – de lehet, hogy nem találnak rád”
  • Az ügyfeleid problémája sürgős. Ha most nem mutatod meg nekik, hogy te vagy a megoldás, valaki más fogja.
  • Képzeld el, hogy ma reggel az ideális ügyfeled rákeresett a problémájára. Talált valakit – de nem téged. Miért engeded meg, hogy máshoz menjen?
  • Egy jól célzott érdeklődőszerző folyamat olyan, mint egy világítótorony – a legjobb ügyfelek mindig megtalálnak.

Ma reggel az ideális ügyfeled rákeresett a problémájára - megtalált téged?

Talált valakit – de jó eséllyel nem téged. Vajon miért?

Az ügyfeleid nem mindig a legolcsóbb ajánlatot keresik, hanem azt, aki megoldja a gondjukat.

Igen, vannak agyzsibbasztó filléreskedők, de ugyanúgy jól fizető, zsíros ügyfelek is.

Ha eddig nem a legjobban fizető érdeklődőket vonzottad be, tehetsz ellene azzal, hogy rájuk szabottabban kommunikálsz.

Visszatérve. 

Ha nem vagy jelen ott, ahol keresnek, egyszerűen máshoz mennek.

És a legrosszabb az egészben? A legnagyobb, legsürgetőbb problémával küszködők (ezáltal legfizetőképesebbek) már készen állnak vásárolni – de nem nálad.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

Az ügyfeleid problémája sürgős. 

  1. Nem akarnak hetekig várni a válaszra,
  2. és nem szeretnének sokáig keresgélni.

Ha most nem mutatod meg nekik, hogy te vagy a megoldás, valaki más fogja.

Az online jelenlétednek olyan erősnek kell lennie, mint egy világítótoronynak a sötét éjszakában – az ideális ügyfeleidnek messziről látnia kell, hogy te vagy a megoldás.

Provokatív kérdés: Hányszor nézted meg az utóbbi időben, hogyan találnak rád az ügyfeleid? 

Biztos vagy benne, hogy nem már most máshoz mennek többségében? Nem lehet, hogy egy negatív spirál elkezdődött?

Inspiráció: A jelenlét ereje

„Egy jól célzott érdeklődőszerző folyamat olyan, mint egy világítótorony – mindig a legjobb ügyfeleket vezeti hozzád. De ha nincs fény, az ügyfeleid máshoz hajóznak.”

Gyakorlat: Hogyan legyél észrevehető?

  1. “Világítótorony” weboldal:
    Győződj meg róla, hogy a weboldalad tiszta és érthető üzenetet közvetít. Például egy mérnöki szolgáltató azonnal bemutathatja, hogyan csökkenti ügyfelei költségeit egy esettanulmánnyal.
  2. Célzott hirdetések, logikus kulcsszavakkal:
    Egy ipari gyártó indíthat hirdetést olyan kulcsszavakra, mint „hatékony termelési folyamatok”, hogy elérje azokat, akik éppen most keresnek ilyen megoldásokat.
  3. „Probléma → megoldás” fókuszú érdeklődőszerzés:
    Egy irodai szolgáltató ajánlhat letölthető tartalmat, például: „5 tipp, hogy növeld az irodai produktivitást”, és automatizált e-mailekkel léphet kapcsolatba az érdeklődőkkel.

Miért működik az üzleti világban?

A fenti képen azt látod, hogy egy cég hirdetési először ÖTSZÖRÖSEN, majd khm… 17-szeresen térültek meg.

Mit jelentene az most számodra, ha neked is (mint ügyfelünknek) 

  • 250 000 Ft hirdetésből 4 250 000 Ft árbevételed lenne?
  • 500 000 Ft hirdetésből 8 500 000 Ft árbevételed lenne?
  • 1 500 000 Ft hirdetésből 25 500 000 Ft árbevételed lenne? 

Miért működik tehát?

Mert a B2B (üzleti) döntéshozók is azonnali megoldást keresnek. Ha a későn, vagy nem mutatod meg nekik, hogy te vagy a megoldás, egyszerűen máshoz mennek. Akkor is, ha te lettél volna a jobb alternatíva.

A sikered kulcsa: A működő rendszer

A különbség a te céged és a 10-50-100 milliókkal növekvő cégek között nem a tehetségben vagy a tudásban van.

A különbség az, hogy ők már építettek egy rendszert, amely lépésről lépésre vezeti az ügyfelet.

Te is képes vagy erre.

Mit veszítesz, amíg nem cselekszel?

Ha nem vagy jelen a megfelelő helyen és időben…

a potenciális és akár meglévő ügyfeleid már most mással kacsingatnak. 

Ez nem azt jelenti, hogy rossz a szolgáltatásod – csak azt, hogy valaki más jobban láthatóbb, érthetőbb, szimpatikusabb alternatíva nálad.

Tamás is pesszimista volt, hogy ez egyáltalán működőképes lehet-e...

Aztán megtalálható lett a vállalkozása.

  1. Az első évben is már 10x-esen megtérült a befektetése,
  2. azt követően 50 milliót keresett ezzel a folyamatunkkal,
  3. majd 3 hónap alatt 1 évre előre betábláztuk ügyfelekkel.

Hozd létre a saját vevőszerző rendszered logikai ívét még ma - és legyél megtalálható!

🚀 Foglalj egy ingyenes konzultációs időpontot az alábbi gombra kattintva, és 20 perc alatt megmutatjuk, hogyan válhatsz te is a piacod vezetőjévé.

Küldetésünk

🏆 Küldetésünk, hogy évi 40 cégnek segítsünk elérni 6 hónap alatt +10, +50, vagy akár +100 millió forintos árbevétel növekedést.

Korábbi tartalmaink

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!