Ami nélkül nincs is értelme, hogy jelen vagy a neten…

Annyira szeretnék segíteni neked, ezért egy olyan dolgot mutatok be, amit egyre többet látok, mint jelenség. És sajnos ez nem pozitív.

Hála istennek sok vállalkozó(szellemű) dönt úgy, hogy megkeres, vagy akár megbíz bennünket a folyamatai és hirdetései kivitelezésével.

Sokan így kezdik: kezdjétek el hirdetni a terméket!

De kérdezlek, miért érdekelne azonnal a termék úgy, hogy konkrétan semmit nem tudok róla? Vagy miért érintene meg egy számomra érdektelen termék akciója? És folytathatnám…

Ugye nem tolakodsz? Ugye nem kapkodsz?

Nézzük tehát azt az esetet, ahol “csak hirdeted a terméked”:

A fenti táblázat alapján azt látod, hogyan lehet veszteségesen hirdetni. Létezik más megoldás? Hát persze!

A fenti, narancssárga táblázatban azt látod, hogy a vásárlási folyamat különböző szintjein lévő személyekhez különbözően kommunikálunk. Hisz máshogy viselkedünk, amikor először szólítjuk meg a kiszemeltünket, és másképp, amikor már a randevún vagyunk. Más kifogásai, félelmei, viszonyítási alapjai vannak az embereknek a különböző vásárlási szinten is – és ezzel számolni kell.

Izgalmasan hangzik? 🙂

Ha neked még nem lenne kidolgozva, vagy új ötletek merülnek fel benned, keress bizalommal!

Küldetésünk

Online marketing ügynökségként az újtípusú döntésbefolyásoló technikáinkkal történő támogatás ügyfeleink számára, hogy növelni tudják a nyereségességüket.

Magyar cégként a magyar társadalom és Magyarország gazdasági növekedéséhez való hozzájárulás.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Facebookon

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Kövess minket a közösségi médiában!

© Golden Brothers Zrt.

Adatkezelési tájékoztató | Sütikezelés

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!