Be tud sétálni az álomvevőd?

Nem is olyan könnyű ez a kérdés…

Be tud sétálni az álomvevőd?

És nagyon valószínű, hogy ezt komolyabban érdemes átgondolni. 2014 nyarán úgy hozta a sors, hogy kvázi megbízott vezetője lettem egy termálfürdőnek. Sok-sok medence, vendéglátóipari helyek, öltözők, el lehetett ott veszni, 3 hektáros beépített területről beszélünk. Én nyilván vakon le tudnám már rajzolni méretarányosan egy lapra az alaprajzot, de ez nem várható el attól a kecskeméti családtól, akik életükben először érkeznek.

Kezded már kapizsgálni? 🙂

Fogtam magam, és végig álltam én is a sort a beléptetésnél (igen, vezetőként), majd megálltam két nagy szatyorral, hogy hol öltözzek át. Sehol egy jelzést nem találtam. Teljesen elveszve éreztem magam a saját termálfürdőnkben 🙂

A terepgyakorlat következtében egy 50-nél is több pontból álló javaslatcsomagot állítottam össze, hogy növeljük az ügyfélélményt és gyorsítsuk a termálfürdő folyamatait (nyilak, táblák, asztalok, napozók, kommunikációs tanácsok, plakátok, stb.).

Tudom, ez úgy hangozhat, mintha nem online marketingről lenne szó, pedig rendkívüli a párhuzam.

Philip Kotler szerint (akit az újkori marketing atyjának tartanak számon) a marketing nem más, mint az a folyamat, amin akadálytalanul végig tud menni az életében megmutatkozó probléma megjelenésétől a vásárlásig a fogyasztó.

Mindent, ami a folyamatban lassít, vagy akadályoz, “barrier”-nek hívnak. Ez gátat, falat, de akár küzdőteret is jelenthet.

Milyen gyakorlati jelei lehetnek nálad?

  • bonyolult, sok lépcsős jelentkezési űrlapok, esetleg túl sok kötelező mező
  • túlerőltetett szakmai zsargonok a szövegekben
  • lassú weboldal betöltés
  • edukációs, informatív anyagok hiánya
  • hitelességet biztosító tartalmak hiánya (nincs garancia, elégedett felhasználói vélemény, ajánlás, referencia, stb.)
  • kevés minőségi kép, videó, vagy akár azok teljes hiánya
  • unalmas szófordulatok, gyakori olyan sablon szövegek, mint “minőség”, “megbízhatóság”, “x éve a piacon”, “hatékonyság”, stb.

Esetleg valamelyiken fennakadtál?

Előfordul, ismétlem, én is egy 50 tételes listával a kezemben tértem vissza az irodába. A listák jók, mert fejlesztenek, elindítanak a javulás útján.

Izgalmasan hangzik? 🙂 Ha neked még nem lenne kidolgozva, vagy új ötletek merülnek fel benned, keress bizalommal!

Küldetésünk

🏆 Küldetésünk, hogy évi 40 cégnek segítsünk elérni 6 hónap alatt +10, +50, vagy akár +100 millió forintos árbevétel növekedést.

Korábbi tartalmaink

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

© Golden Brothers Zrt.

Adatkezelési tájékoztató | Sütikezelés

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!