És nagyon valószínű, hogy ezt komolyabban érdemes átgondolni. 2014 nyarán úgy hozta a sors, hogy kvázi megbízott vezetője lettem egy termálfürdőnek. Sok-sok medence, vendéglátóipari helyek, öltözők, el lehetett ott veszni, 3 hektáros beépített területről beszélünk. Én nyilván vakon le tudnám már rajzolni méretarányosan egy lapra az alaprajzot, de ez nem várható el attól a kecskeméti családtól, akik életükben először érkeznek.
Kezded már kapizsgálni? 🙂
Fogtam magam, és végig álltam én is a sort a beléptetésnél (igen, vezetőként), majd megálltam két nagy szatyorral, hogy hol öltözzek át. Sehol egy jelzést nem találtam. Teljesen elveszve éreztem magam a saját termálfürdőnkben 🙂
A terepgyakorlat következtében egy 50-nél is több pontból álló javaslatcsomagot állítottam össze, hogy növeljük az ügyfélélményt és gyorsítsuk a termálfürdő folyamatait (nyilak, táblák, asztalok, napozók, kommunikációs tanácsok, plakátok, stb.).
Tudom, ez úgy hangozhat, mintha nem online marketingről lenne szó, pedig rendkívüli a párhuzam.