
És nagyon valószínű, hogy ezt komolyabban érdemes átgondolni. 2014 nyarán úgy hozta a sors, hogy kvázi megbízott vezetője lettem egy termálfürdőnek. Sok-sok medence, vendéglátóipari helyek, öltözők, el lehetett ott veszni, 3 hektáros beépített területről beszélünk. Én nyilván vakon le tudnám már rajzolni méretarányosan egy lapra az alaprajzot, de ez nem várható el attól a kecskeméti családtól, akik életükben először érkeznek.
Kezded már kapizsgálni? 🙂
Fogtam magam, és végig álltam én is a sort a beléptetésnél (igen, vezetőként), majd megálltam két nagy szatyorral, hogy hol öltözzek át. Sehol egy jelzést nem találtam. Teljesen elveszve éreztem magam a saját termálfürdőnkben 🙂
A terepgyakorlat következtében egy 50-nél is több pontból álló javaslatcsomagot állítottam össze, hogy növeljük az ügyfélélményt és gyorsítsuk a termálfürdő folyamatait (nyilak, táblák, asztalok, napozók, kommunikációs tanácsok, plakátok, stb.).
Tudom, ez úgy hangozhat, mintha nem online marketingről lenne szó, pedig rendkívüli a párhuzam.
Philip Kotler szerint (akit az újkori marketing atyjának tartanak számon) a marketing nem más, mint az a folyamat, amin akadálytalanul végig tud menni az életében megmutatkozó probléma megjelenésétől a vásárlásig a fogyasztó.
Mindent, ami a folyamatban lassít, vagy akadályoz, “barrier”-nek hívnak. Ez gátat, falat, de akár küzdőteret is jelenthet.
Előfordul, ismétlem, én is egy 50 tételes listával a kezemben tértem vissza az irodába. A listák jók, mert fejlesztenek, elindítanak a javulás útján.
Izgalmasan hangzik? 🙂 Ha neked még nem lenne kidolgozva, vagy új ötletek merülnek fel benned, keress bizalommal!
🏆 Küldetésünk, hogy évi 40 cégnek segítsünk elérni 6 hónap alatt +10, +50, vagy akár +100 millió forintos árbevétel növekedést.
Ügynökség
Hirdetéskezelés
Technikai megvalósítás
Kreatív
Ügynökség
Hirdetéskezelés
Technikai megvalósítás
Kreatív
Irodánk
Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂
© Golden Brothers Zrt.