
1 évvel később az alábbi technikák alkalmazása után: 149 érdeklődő
Az igényeket mindig a társadalom alkotja, amelyben élünk. A keresletről akkor beszélhetünk, ha az vásárlási képességgel alátámasztott, konkrét termékek iránti igény. (Értsd: tehát nemcsak vágyom egy Ferrarira, de meg is tudom fizetni).
“Az alábbi pontról a legtöbben megfeledkeznek, pedig szinte kijelenthetem, sokszor ezen áll vagy bukik a teljes értékesítés.”
A vevők nem tudatosak teljeskörűen a szükségleteikre, vagy nem tudják tökéletesen megfogalmazni őket. Mire gondol a potenciális vásárló, amikor valójában “finom” ételt, vagy “gyors” autót keres? A marketingszakembernek ennél többet kell megtudnia.
Az a vállalkozás, aki csak a vevő megfogalmazott szükségleteire reagál, nem látja a teljes képet – de ami még rosszabb, rengeteg bevételtől esik el.
Ahhoz, hogy tovább fokozzuk a versenyelőnyünket, segítenünk kell a vevőket szükségleteik felismerésében is! Kérdezzünk, kérdezzünk, kérdezzünk – és építsük be a folyamatainkba a kapott információkat. Óriási előrelépést érhetünk el vele!
Mindezt segítik a kvízek, konfigurátorok, komplex űrlaprendszerek – imádjuk őket hatékonyságuk miatt!
Ha neked még nem lenne kidolgozva, vagy új ötletek merülnek fel benned, keress bizalommal!
🏆 Küldetésünk, hogy évi 40 cégnek segítsünk elérni 6 hónap alatt +10, +50, vagy akár +100 millió forintos árbevétel növekedést.
Ügynökség
Hirdetéskezelés
Technikai megvalósítás
Kreatív
Ügynökség
Hirdetéskezelés
Technikai megvalósítás
Kreatív
Irodánk
Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂
© Golden Brothers Zrt.