Egy technika, amivel 5x több érdeklődőt tudtunk szerezni

Ma egy olyan technikát mutatok be, amellyel akár ÖTSZÖRÖS (igen, 5x) kapcsolatfelvételi növekedést tudtunk elérni! Én csak úgy hívom: vevői szükségletek (újra)feltárása - hisz ez az amin a cég növekedése is múlik.

Szimpla megközelítés,
általános felméréssel: 32 érdeklődő

1 évvel később az alábbi technikák alkalmazása után: 149 érdeklődő

Az igényeket mindig a társadalom alkotja, amelyben élünk. A keresletről akkor beszélhetünk, ha az vásárlási képességgel alátámasztott, konkrét termékek iránti igény. (Értsd: tehát nemcsak vágyom egy Ferrarira, de meg is tudom fizetni).

“Az alábbi pontról a legtöbben megfeledkeznek, pedig szinte kijelenthetem, sokszor ezen áll vagy bukik a teljes értékesítés.”

A vevők nem tudatosak teljeskörűen a szükségleteikre, vagy nem tudják tökéletesen megfogalmazni őket. Mire gondol a potenciális vásárló, amikor valójában “finom” ételt, vagy “gyors” autót keres? A marketingszakembernek ennél többet kell megtudnia.

A szükségletek öt típusát különböztethetjük meg:

  1. Megfogalmazott szükségletek (a vevő olcsó autót szeretne).
  2. Valós szükségletek (a vevő olyan autót szeretne, amelynek nem a vételára, hanem a fenntartási költsége alacsony).
  3. Nem megfogalmazott szükségletek (a vevő jó minőségű szolgáltatást vár a kereskedőtől).
  4. Örömszerző szükségletek (a vevő szeretné, ha a kereskedő ajánlatát téli-nyári gumiszettel egészítené ki).
  5. Rejtett szükségletek (a vevő szeretne felesége előtt hozzáértő vásárlónak látszani).

Az a vállalkozás, aki csak a vevő megfogalmazott szükségleteire reagál, nem látja a teljes képet – de ami még rosszabb, rengeteg bevételtől esik el.

Ahhoz, hogy tovább fokozzuk a versenyelőnyünket, segítenünk kell a vevőket szükségleteik felismerésében is! Kérdezzünk, kérdezzünk, kérdezzünk – és építsük be a folyamatainkba a kapott információkat. Óriási előrelépést érhetünk el vele!

Mindezt segítik a kvízek, konfigurátorok, komplex űrlaprendszerek – imádjuk őket hatékonyságuk miatt!

Mi a tanulság?

  1. A fenti szükségletek 5 típusát dolgozd ki a vállalkozásodra (vagy kérj tőlünk bátran segítséget)
  2. “Dolgozd bele” a kommunikációdba a felismeréseket (vagy kérj tőlünk bátran segítséget)
  3. Használd a feltérképezéshez a kvízeket, konfigurátorokat (vagy kérj tőlünk bátran segítséget) :)))

Izgalmasan hangzik? 🙂

Ha neked még nem lenne kidolgozva, vagy új ötletek merülnek fel benned, keress bizalommal!

Küldetésünk

🏆 Küldetésünk, hogy évi 40 cégnek segítsünk elérni 6 hónap alatt +10, +50, vagy akár +100 millió forintos árbevétel növekedést.

Korábbi tartalmaink

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Kövess minket a közösségi médiában!

© Golden Brothers Zrt.

Adatkezelési tájékoztató | Sütikezelés

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!