Félrebeszélő bullshit mentes, sikeresen vizsgázott kifejezések és megközelítések a Golden Brothers siker laboratóriumából 🙂
Honnan tudjuk? Folyamatosan teszteljük a hatékonyságokat – legyen az kifejezés, vagy audiovizuális élmény.
Nézzük azokat a hatásos kommunikációs tippeket!
Használjunk célközönség által kedvelt szlengeket! (Olyan kifejezések, amelyekre az érintettek felkapják a fejüket – pókereseknek: flop, all-in, stb.)
Az oktató, edukáló tartalmi hirdetések ne legyenek értékesítés szagúak, csak értéket adjanak, ez a bejegyzés leírásában is jöjjön vissza. Kezdődjön azzal, hogy [Hasznos cikk], vagy [Videó blog], vagy [Cikk], [Érdekesség], stb.
A 3 legjobb érzelmi stratégia (ezeket érdemes A/B/C tesztelni is) Ígéret: “Így érd el, hogy világszintű céges arculattal rendelkezz!” Problémamegoldás: “Ezeket vedd figyelembe, hogy soha többé ne legyél kiszolgáltatva az informatikusodnak!” Kíváncsiság felkeltése: “Így hirdet egy 19 éves srác, aki már 3 milliós havi profitnál tart.”
Online marketing ügynökségként az újtípusú döntésbefolyásoló technikáinkkal történő támogatás ügyfeleink számára, hogy növelni tudják a nyereségességüket.
Magyar cégként a magyar társadalom és Magyarország gazdasági növekedéséhez való hozzájárulás.