Középhaladó marketing kommunikációs tippek

Félrebeszélő bullshit mentes, sikeresen vizsgázott kifejezések és megközelítések a Golden Brothers siker laboratóriumából 🙂

Honnan tudjuk? Folyamatosan teszteljük a hatékonyságokat – legyen az kifejezés, vagy audiovizuális élmény.

Nézzük azokat a hatásos kommunikációs tippeket!

  1. Használjunk célközönség által kedvelt szlengeket! (Olyan kifejezések, amelyekre az érintettek felkapják a fejüket – pókereseknek: flop, all-in, stb.)
  2. Az oktató, edukáló tartalmi hirdetések ne legyenek értékesítés szagúak, csak értéket adjanak, ez a bejegyzés leírásában is jöjjön vissza. Kezdődjön azzal, hogy [Hasznos cikk], vagy [Videó blog], vagy [Cikk], [Érdekesség], stb.
  3. A 3 legjobb érzelmi stratégia (ezeket érdemes A/B/C tesztelni is)
    Ígéret: “Így érd el, hogy világszintű céges arculattal rendelkezz!”
    Problémamegoldás: “Ezeket vedd figyelembe, hogy soha többé ne legyél kiszolgáltatva az informatikusodnak!”
    Kíváncsiság felkeltése: “Így hirdet egy 19 éves srác, aki már 3 milliós havi profitnál tart.
Ha érdekelnek további kommunikációs javaslatok, kattints ide, hogy megtekintsd a haladó javaslatainkat.

Izgalmasan hangzik? 🙂

Ha neked még nem lenne kidolgozva a teljes marketing folyamatod, vagy új ötletek merülnek fel benned, keress bizalommal!

Küldetésünk

Online marketing ügynökségként az újtípusú döntésbefolyásoló technikáinkkal történő támogatás ügyfeleink számára, hogy növelni tudják a nyereségességüket.

Magyar cégként a magyar társadalom és Magyarország gazdasági növekedéséhez való hozzájárulás.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Facebookon

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Kövess minket a közösségi médiában!

© Golden Brothers Zrt.

Adatkezelési tájékoztató | Sütikezelés

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!