Rendkívül sok hirdetést futtatunk, legyen szó Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, vagy bármely felületről.
Mutatok egy példát:
Itt azt látod, hogy 67 milliós hirdetési költségvetésből 1,16 milliárd forint árbevételt hoztunk ügyfeleinknek.
Nézzünk egy kisebbet is, hogy ne csak a nagy számokkal dobálózzak.
Itt pedig azt látod, hogy 124 292 Ft-ból 1 985 494 Ft árbevételt hoztunk. 124 ezer forint már “nem is olyan sok pénz” a hirdetési piacon.
Viszont azt ígértem, hogy most nem a “technikai titkokról” fogok beszélni, hanem láttatok egy sokkal fontosabb dolgot.
Három mágikus betű: CLT.
Hívják még így is: CLV, LTV. De lényegében egy és ugyanaz.
CLT, CLV, LTV = ügyfélérték = ki számodra a legjobb legprofitábilisabb ügyfél?
“Nekem mindenki jó ügyfél!” – mondhatnád. Csakhogy ez nem lesz igaz. Minden vállalkozás jó egy informatikai szolgáltatónak, ahol számítógép van? Vagy a legjobb, ha Apple mániás 50 fős cég? A zöldségesnek egy egyedülálló férfi, vagy egy nagycsaládos anyuka a profitábilis ügyfél?
Minden cég számára létezik az “unikornis” ügyféltípus – aki a lehető legkisebb energiabekfetetéssel a lehető legnagyobb profitot hozza.
Melyik felső 20% hozta az árbevételed 80%-át? Mi erre a kérdésre sokáig nem tudtunk válaszolni, mert hát ki tudja ezt… Aztán átvizsgáltuk az ügyfél portfóliónkat és azt találtuk, hogy igenis vannak specifikumok, amely mint egy csillagkép kirajzolják a profitot irodánk plafonjára.
Olyan 50-500 millió árbevétel közötti, nyereséges vállalkozások, ahol a tulajdonos szereti a rendszereket, szakértője az iparágának, szereti az okoseszközöket, a technológia korai befogadója. Ezen felül gyakori utazó, tartós párkapcsolatban él, szülő.
A vállalkozása informatikai, pénzügyi, építőipari – vagy ezekhez kapcsolódó szegmens.
Ééééééééééééés ami a legjobb: ezek az adatok a saját vállalkozásodban is rendelkezésre állnak – csak legfeljebb nem törted még fel az Enigma-kódjukat. 🙂
Tehát a nagy kérdés – és így talán a legkönnyebb: ha egy meglévő ügyfeledből 20-at tudnál csinálni, kire esne a választásod?
Segítek:
Kis átgondolás után…
Ha a táblázat nem jelenik meg elég nagy méretben, akkor kattints rá – úgy már biztosan látni fogod. 🙂
Az láthatod a táblázatban, hogy ugyan kevesebb belépőterméket adtunk el, sokkal koncentráltabban tudtunk ügyéljelölteket megszólítani, ezért a főtermékeink igénybevétele viszont megnőtt.
Az átlag ügyfélérték így 184 375 Ft-ról… 317 437 Ft-ra tudott nőni!
Na ugye, meg is vagyunk 🙂 Ha esetleg szeretnéd, hogy neked is megtaláljuk a tökéletes ügyfeleket keress minket bizalommal.
Online marketing ügynökségként az újtípusú döntésbefolyásoló technikáinkkal történő támogatás ügyfeleink számára, hogy növelni tudják a nyereségességüket.
Magyar cégként a magyar társadalom és Magyarország gazdasági növekedéséhez való hozzájárulás.
Ügynökség
Hirdetéskezelés
Technikai megvalósítás
Kreatív
Ügynökség
Hirdetéskezelés
Technikai megvalósítás
Kreatív
Irodánk
Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂
Irodánk
Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂
© Golden Brothers Zrt.