Minek köszönhető a hirdetéseken felül a rendkívüli profit?

A mai üzenetet a profit ihlette. Remélem, így már érdekel, miről is lesz szó. 🙂

Rendkívül sok hirdetést futtatunk, legyen szó Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, vagy bármely felületről.

Mutatok egy példát:

Itt azt látod, hogy 67 milliós hirdetési költségvetésből 1,16 milliárd forint árbevételt hoztunk ügyfeleinknek.

Nézzünk egy kisebbet is, hogy ne csak a nagy számokkal dobálózzak.

Itt pedig azt látod, hogy 124 292 Ft-ból 1 985 494 Ft árbevételt hoztunk. 124 ezer forint már “nem is olyan sok pénz” a hirdetési piacon.

Izgalmas, nem igaz?

Viszont azt ígértem, hogy most nem a “technikai titkokról” fogok beszélni, hanem láttatok egy sokkal fontosabb dolgot.

Három mágikus betű: CLT.

Hívják még így is: CLV, LTV. De lényegében egy és ugyanaz.

CLT, CLV, LTV = ügyfélérték = ki számodra a legjobb legprofitábilisabb ügyfél?

“Nekem mindenki jó ügyfél!” – mondhatnád. Csakhogy ez nem lesz igaz. Minden vállalkozás jó egy informatikai szolgáltatónak, ahol számítógép van? Vagy a legjobb, ha Apple mániás 50 fős cég? A zöldségesnek egy egyedülálló férfi, vagy egy nagycsaládos anyuka a profitábilis ügyfél?

Minden cég számára létezik az “unikornis” ügyféltípus – aki a lehető legkisebb energiabekfetetéssel a lehető legnagyobb profitot hozza.

Melyik felső 20% hozta az árbevételed 80%-át? Mi erre a kérdésre sokáig nem tudtunk válaszolni, mert hát ki tudja ezt… Aztán átvizsgáltuk az ügyfél portfóliónkat és azt találtuk, hogy igenis vannak specifikumok, amely mint egy csillagkép kirajzolják a profitot irodánk plafonjára.

Kik ők?

Olyan 50-500 millió árbevétel közötti, nyereséges vállalkozások, ahol a tulajdonos szereti a rendszereket, szakértője az iparágának, szereti az okoseszközöket, a technológia korai befogadója. Ezen felül gyakori utazó, tartós párkapcsolatban él, szülő.

A vállalkozása informatikai, pénzügyi, építőipari – vagy ezekhez kapcsolódó szegmens.

Ééééééééééééés ami a legjobb: ezek az adatok a saját vállalkozásodban is rendelkezésre állnak – csak legfeljebb nem törted még fel az Enigma-kódjukat. 🙂

Tehát a nagy kérdés – és így talán a legkönnyebb: ha egy meglévő ügyfeledből 20-at tudnál csinálni, kire esne a választásod?

Segítek:

  • Akin a legtöbbet keresel
  • Ahol vannak már ütős referenciáid
  • Ahol hitelesen és gyorsan értékesítesz magas kosárérték mellett

Kis átgondolás után…

Ha a táblázat nem jelenik meg elég nagy méretben, akkor kattints rá – úgy már biztosan látni fogod. 🙂

Az láthatod a táblázatban, hogy ugyan kevesebb belépőterméket adtunk el, sokkal koncentráltabban tudtunk ügyéljelölteket megszólítani, ezért a főtermékeink igénybevétele viszont megnőtt.

Az átlag ügyfélérték így 184 375 Ft-ról… 317 437 Ft-ra tudott nőni!

Tulajdonképpen mi történt?

  • Kiszórtuk a nekünk rossz ügyfeleket
  • Párhuzamosan felkutattuk a nekünk tökéleteseket
  • Ugyanannyi energiával 3x több ügyfél szerződött

Na ugye, meg is vagyunk 🙂 Ha esetleg szeretnéd, hogy neked is megtaláljuk a tökéletes ügyfeleket keress minket bizalommal.

Küldetésünk

Online marketing ügynökségként az újtípusú döntésbefolyásoló technikáinkkal történő támogatás ügyfeleink számára, hogy növelni tudják a nyereségességüket.

Magyar cégként a magyar társadalom és Magyarország gazdasági növekedéséhez való hozzájárulás.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Facebookon

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Irodánk

Kérdésed van? – Nyugi, nem harapunk! 🙂

Kövess minket a közösségi médiában!

© Golden Brothers Zrt.

Adatkezelési tájékoztató | Sütikezelés

Szeretnél máris a lényegre térni?

Kérj feltérképező visszahívást!